zaterdag 7 oktober 2023

Berichten aan de thuisblijvers

De meesten hebben precies geen tijd om iets te schrijven aan de mensen thuis, maar hier toch enkele korte berichtjes:

Thibaut, we missen je! - Iedereen

Ik heb niet goed geslapen maar ik zit toch vol energie - Sam R

Het eten was heel lekker! Vooral de tomatensoep. Ik heb al veel leuks gekregen van mijn geheime vriend - Hannah

Ten-O-Five, veel succes vanavond en veeel plezier met de familie. Kusjes - Céleste

Het is gezellig hier. Dikke knuffels voor Lilly en Anika. Lekker eten! 😀 - Lize

Veel plezier op het feestje en wens ze een gelukkige verjaardag - Eylie

Hey het is leuk hier en ik heb een stoere rol dus we zullen zien wat er gaat komen - Mathis

Hey mama en papa. Het is superleuk, we hebben al heel hard geoefend. We missen jullie en Peko heel hard. Love you xxx - Laura

2 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat het daar leuk is! Super benieuwd naar je rol. Sofie, mama van Mathis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Céleste, hopelijk heb je genoten van het concert van je zus. Ten-o-five heeft het super gedaan. Bedankt voor het supporteren (Pascale ook). Nog veel plezier met de hele Enaxi bende x

    BeantwoordenVerwijderen

Je bericht is doorgegeven aan de beheerder om te worden gepubliceerd.