zaterdag 2 oktober 2021

Berichten aan de mensen thuis

De begeleiding: Na het lezen van het stuk, hebben we al wat talent gehoord. We zijn benieuwd naar vanavond.

Fleur: Ik heb goed geslapen maar ik vraag me af hoe het met de konijntjes is. Doei

Mathis: Allemaal veel plezier op de trouw!!!

Iedereen: Clarice, we missen je, veel beterschap van alle Enaxiërs. Khobe, we missen je, veel werkplezier.

Lize: Ik heb top geslapen! 😉

Hannah: Hoi, ik heb leuke rollen. Nog steeds ziek, maar ik heb het naar mijn zin. XoXo

Sam: Hoi, ik ben blij dat ik 2 rollen heb. xox

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van de eerste stappen op weg naar prachtige voorstellingen in mei.
    Have fun and enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen

Je bericht is doorgegeven aan de beheerder om te worden gepubliceerd.