zaterdag 3 oktober 2015

Berichten aan het thuisfront:

"Oh Jan, wat ga ik je missen vannacht; ben niet gewoon om zonder jou te slapen op weekend" - Gitte
"Hey papa, we missen je heel hard en ik doe de groetjes aan je van Emely en het is hier ook leuk ja, grappige en leuke foto's hé. Van je liefste dochter Emely"
"Hey mama en papa, het is hier echt heel leuk! Maar ik mis jullie wel. Ik heb ook een heel leuke rol gekregen. Dikke kusjes Jessica. Daag"
"Liefste shoeske, het is hier al super de puper tof! Kusjes van uw shousebolleke, Lize, Ben en Emely"
"Jan en Patricia, we vinden het jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, hopelijk volgend jaar terug" - Iedereen
"Het is hier super leuk en tot morgen" - Jelle

1 opmerking:

  1. Oh Gitte hopelijk heb je zonder mij toch goed geslapen. Groetjes Jan

    BeantwoordenVerwijderen

Je bericht is doorgegeven aan de beheerder om te worden gepubliceerd.