zaterdag 13 oktober 2012

Berichten aan de thuisblijvers, deel 2

Hallo Axeltje, ik mis je! Tot morgen?!! - Elisabeth
Ik mis u, papa - Robin
Spijtig dat jullie er niet bij kunnen zijn - Anoniem
Super leuk, echt jammen - Anoniem
Het is hier super tof! - Yara
Hallo ouder, groetjes! - Silke VdV (ikke dus :-) )
Hey Papa, alles goed? ik mis u! Kusjes ook voor Merlijn - Hanne
Ik hou van jullie! Ik mis jullie allemaal! - Lisa
Hey, jullie missen echt een hele hoop fun! - Annouk
Hoi daar, het is hier heeeeeeeel leuk! Liefs, - Silke
Dag mama en papa, ik mis jullie en kzie jullie graag - Eline
Dag papa, het is heel leuk op toneel, en we missen je heel hard. - Emely
Spijtig dat er geen familie mag zijn. Ik mis jullie Does en Boyo mijn schattige honden - Yara
Hey papa, wij houden van je, missen je heel erg. Het is hier super tof en bij U goed zeker? Groeten aan Zappe en Peps - Lize

3 opmerkingen:

  1. Hoi Silke (Brandsen)en andere enaxiërs,
    Zo te zien en te lezen hebben jullie het daar reuze naar jullie zin! Hoe kan het ook anders... een gezellig huisje,goed gezelschap,lekker eten, zalige taart,...! Jullie worden daar blijkbaar serieus verwend! Heel veel plezier nog aan allemaal en tot morgen! Liefs, An & Bart, Jeroen & Lieselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede avond Lize, Ben, Emely en souchje, zware dag achter de rug maar heb wel regelmatig aan jullie gedacht!
    Jullie worden er weer goed in de watten gelegd, een dikke pluim voor de keuken en de begeleiding, geniet er nog van in volle teugen en dikke kusjes van papa en dikke kusjes aan mijn vrouwtje Gitte xxx





    BeantwoordenVerwijderen

Je bericht is doorgegeven aan de beheerder om te worden gepubliceerd.